Monday, February 09, 2009

hulahuuuuu

Wah.....assignment,assignment....adieh wah whylah must have assignment...why dont just we attend the classes then got final exam only...hahahahah...can meh???? lately been bz doing my fyp...dis time im team up with Fairus Syolihah as we need two person to do our fyp...perghhhhh....seriously...before dis quite bz but dis time more bz.. assignment,quiz,test,bla bla bla bla....hahahaha...nowdays also i like to mumble my self even sometimes my mum call me crazy...even i also sometime even do some crazy stuff that i will never think dat i will do ...huhuhu...what happened to me?but luckily even thing like dat happened the most important thing is dat im so happy to live my life lately as nothing bother me...even there were sombody (u know urself) like to take a fight with even when im trying to do something nice to dat person..adieh...why lor cant u accept other people opinion??why like to do like dat one?? grown uplah...how u gonna face da world after dis if u still havent change and be like dat???obviously no one will even bother u exist...so think about it k....klah...below is some song dat i enjoy listening lately:

Second Civils - Aku, Kau dan Kenanganku

Saat kau membuka pintu hatimu
Mungkin aku telah jauh
Meninggalkan dirimu dan kenanganku
Rasa kecewaku padamu


Memang kau yang terindah yang pernah tercipta
Namun bukannya kau harus
Sia-siakan aku dengan s’gala tingkahmu
Rasa kecewaku padamu


Biarkanlah aku mengembara jauh
Menghapus luka kecewa karna cintamu
Jangan kau sesali kenyataan ini
Karna ku bahagia lepas dari jeratmu
Dari jeratmu Oo..


Biarkanlah aku mengembara jauh
Menghapus luka kecewa karna cintamu..
Jangan kau sesali kenyataan ini
Karna ku bahagia lepas dari jeratmu Oo..
Dari jeratmu Oo..

Kau 3(tiga)kan Cintaku - Elkasih

Mengapa ku selalu
Tak pernah benar dimata indahmu
Mengapa ucapanku
Selalu salah ditutur lembutmu

Aku tertipu kediamanmu
Yang ku anggap semuanya baik-baik saja
Aku tak menyangka dibelakangku
Kau tigakan cintaku yang
Hanya kepadamu
Hanya kepadamu

@@@
Apa yang membuatmu
Tak pernah mengungkap isi hatimu
Andaikan engkau tahu
Betapa hatiku mencintaimu

Aku tertipu kediamanmu
Yang ku anggap semuanya baik-baik saja
Aku tak menyangka dibelakangku
Kau tigakan cintaku yang
Hanya kepadamu
Satu untukku

Back to @@@

No comments: