Friday, May 27, 2011

New Song

Kisah Dongeng (Mencintai Aku) By Stacy Monologue with Dizzy Sya
===============================================================

Ku sedar ku tak seberapa (men always to see how u look)
Jika dibanding mereka (just c all da pretty one only)
Yang jauh lebih megah dari diri ini


Apa yang mampu ku berhias(I can but i wont)
Hanyalah hati yang ikhlas (dats is all that i have)
Terpendam simpan untuk dia yang sudi(definitely yes)

Mencintai aku dengan seadanya(u should accept who i am)
Mencintai aku bukan kerana rupa (yes,da way i am)
Dalam waktu sedu(dont leave but comfort me)
Dalam waktu hiba (u should listen to me carefully)
Ku harapkan dia rela( i hope so)

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna (nobodu perfect)
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja(yes dats true,definitely)

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan(is it a must??)
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan (not dat desprate)
Kehadiran seorang teman(everyone need company)
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Lirik/Lagu: Edry Abdul Halim and monologue by Dizzy Sya

hehehe...jgn marah ye abang edry n stacy....just saying what dat its true n been on my mind...i just want have fun only.....
ok then continue later k....

No comments: